Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

petak, 30. ožujka 2012.

Bavarske kiflice sa šunkom i sirom

Tražio sam po netu recepata i recepata što se dizanih kiflica tiče i naletio na ove "Bavarske". Ne da su me oduševile, nego mislim da boljih kiflica i finijih  po meni barem zasad nema. Jedino što sam ja odlučio improvizirati i napuniti ih sa šunkom i sirom trapistom, čisto da ne budu dosadne i monotone. Radio sam ih po ovom receptu.

A ovako one izgledaju u mojem izdanju.




 Još ću ih jednom praviti, no sljedeći put bez ikakvog punjenja.



Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.