Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

srijeda, 28. ožujka 2012.

Indijski keksići

Kardamom je jedan od najpikantnijih začina koje sam počeo uvoditi u svoju kuhinju. Na internetu sam pronašao mnoštvo sličnih recepata, no ovaj sam preradio na svoj način iz razloga jer sam vidio da većina ljudi ne zna razliku između pripreme lisnatog i prhkog tijesta, a i normative sam povećao. Ovi keksići su savršeno prhki, krckaju pod zubima i savršeno se uklapaju uz čaj, šalicu toplog mlijeka i sl.Sam njihov miris Vas privlači da ih jedete i jedete i da ne prestajete ih jesti. Ne moram Vam niti spominjati kako savršeno mirišu tokom pečenja.

Sastojci:

1 kg glatkog brašna
330 g šećera kristala
1 p.p
2 jaja
350 g maslaca ( ili svinjske masti ili stolnog margarina )
mješavina začina ( kardamom )

Kardamom:

1 čajna žlica cimeta
1 čajna žlica kima
1 čajna žlica klinčića ( u komadu )
pola čajne žlice bijelog papra
manje od pola žlice mljevenog muškatnog oraščića
pola čajne žlice đumbira u prahu

Postupak za kardamom:

Ukoliko imate mlin za kavu onda ćete bez ikakvih problema napraviti svoj "home-made" kardamom. U mlin stavite klinčiće i kim, te dobro ih izmiksajte, te dodajte sve preostale začine.

Postupak za prhko tijesto:

Brašno prosijte sa praškom za pecivo. U posudi na vrlo laganoj vatri otopite maslac, te ga ohladite vrlo malo i dodajte mu šećer kristal, jaja, te Vašu kardamom mješavinu začina. Maslac sa začinima pretresite u prosijano brašno, te brzo umijesite tijesto. Omotajte ga prozirnom folijom, te ga ostavite u hladnjaku pola do sat vremena. Tijesto podijelite na dva jedna dijela, a drugi dio vratite natrag u hladnjak. Tijesto razvaljajte, te ga režite sa modlama koje Vama najviše odgovaraju. Od ostatka tijesta koje Vam ostane, premijesite ga i vratite natrag u hladnjak kako bi se maslac ili druga masnoća sa kojom radite prohladila.  Ovisno o debljini keksića zavisi i koliko ćete ih dugo peći. Ukoliko su deblji pecite ih oko 15-tak minuta na 180C.



Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.