Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

nedjelja, 25. ožujka 2012.

Proljetna salata sa umakom "1000 otoka" na moj način

 Tražio sam i isprobavao mnogo vrsta "1000 otoka" umak, no ovaj barem meni nekako najbolje odgovara, pa da ga podijelim sa Vama!

 Sastojci: 

1 srednja glavica kristal salate
3 svježe mrkve
100-150 g svježeg kupusa

Za umak: 

2 vrećice majoneze
2 jušne žlice kečapa
1 čajna žlica senfa
1 srednja glavica crvenog luka
2 jogurta 
svježi ili suhi kopar ( 1,5 čajna žlica )
prstohvat soli

Postupak:

Zelenu salatu iskidajte rukama na sitnije komade. Kupus mrkvu i crveni luk naribajte na ribežu.( crveni luk naribajte na što tanjem i manjem ribežu, te pokupite samo "meso" luka, nemojte njegovu vodu stavljati u umak).
Majonezu pomiješajte sa svim navednim sastojcima i ostavite u hladnjaku barem pola sata kako bi se arome sjedinile. Zelenu salatu , mrkvu i kupus pomiješajte te prelijte sa gotovim umakom.




Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.