Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Domaći kviki gric

Kako je "Kviki gric" postao bezobrazno skup kao i sve ostale druge grickalice, a nikada ga se čovjek ne može zasiti jer je jednostavno zarazan, odlučio sam napraviti jednu svoju domaću verziju koja mi je dakako bolja i ukusnija. Kao što po fotografijama možete vidjeti malo mi se ruka omaknula pa je dodano čak i previše mljevene paprike, no tko radi taj i griješi i nadam se da mi to nećete zamjeriti.

Recept radite po ovome : slane grickalice - dizano tijesto




Postupak:
Začini koje sam stavljao u tijesto su : mljevena slatka paprika i kumin - kim. Dakle recept radite po ovome od slanih grickalica, samo izbacite određene način. Gotovo tijesto režete pomoću kuhinjskih škara, te ih slažete u tepsiju. Nema potrebe da stavljate masni papir za pečenje jer je tijesto dovoljno masno. Jedino ima dosta posla oko okretanja,prevrtanja i miješanja tokom pečenja kako bi tijesto dobilo rumenu boju sa svih strana. Slatko mi grickajte!


Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.