Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

utorak, 10. travnja 2012.

Krem juha od zobenih pahuljica

U kuhinji sam pronašao velike zalihe zobenih pahuljica, ali i ječma, te sam odlučio napraviti ovu juhu u kombinaciji sa povrćem i ostao sam ugodno iznenađen kakvu ju gustoću i kremoznost dala zob i ječam. No zob je u cijeloj ovoj priči napravio glavnu ulogu kremoznosti. Što je više stavite to će Vam juha biti kremastija, ali i gušća.

Sastojci :

100 g ječma
50 g zobenih pahuljica
3 veće svježe mrkve
1 veći poriluk
1,5 l mesnog ili povrtnog temeljca
2 dl mlijeka
2 srednje glavice crvenog luka
pola čajne žlice mljevenog kima-kumina

Postupak:

Na malo ulja propirjajte crveni luk sve dok ne postane staklast. Dodajte mrkvu narezanu na kolutiće, te ječam i podlijete sa temeljcem. Ostavite da se kuha sve dok se ječam ne raskuha.



Kad se ječam raskuha sve usitnite sa štapnim mikserom. Dodajte mlijeko, a zatim zobene pahuljice i ostavite da juha kuha sve dok se zob ne raskuha ( nabubri ). Pred sam kraj dodajte narezani poriluk i mljeveni kim- kumin i začinite po ukusu.




Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.