Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

ponedjeljak, 9. travnja 2012.

Kremasti špinat s jajima

Kako je počeo polako dolaziti Uskrs,odlučio sam napraviti nešto što bi moglo izgledati kao motiv Uskrsa. Špinat predstavlja travu, a jaje k'o jaje samo što je ovo razbijeno, nije kuhano i nije bojano.







Sastojci :

1 kg svježeg i skuhanog , sitno nasjeckanog špinata
2 jušne žlice šećera
200 g sira trapista
sol

...............................

Sastojci za beschamel :

Koristio sam brašno, ulje i mlijeko,a to sve koristite po Vašoj mjeri, ovo je bila moja mjera :

250 g brašna
3 dl ulja
1,5 l mlijeka
sol
...............................

Postupak:

Špinate skuhajte u prokuhaloj vodi u koju ste dodali šećer. Šećer se stavlja kako bi špinat zadržao svoju boju i ne brinite neće dobiti slatki špinat jer se radi samo o dvjema jušnim žlicama. Skuhani špinat ocijedite, malo ohladite i sitno ga nasjeckajte.




Za beschamel :

Zagrijte ulje, te dodajte brašno i ostavite ga da se uprži dok zlatne boje. Maknite sa vatre, te umiješajte mlijeko, dodajte sira trapista i malo soli.



 U gotovi beschamel dodajte skuhani i sitno narezani špinat, te ostavite da ukuha i da se zgusne.



Na ovom  linku  možete vidjeti kako sam napravio prsten za ovo jaje.




Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.