Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

utorak, 24. travnja 2012.

Lasagne na malo drugačiji način

Nije mi dalo mijesiti tijesto za lasagane, a obično kada imam vremena uvijek ih umijesim. Imao sam višak tijesta koje sam skuhao i napravio kao zamjenu za originalnu tjesteninu koja se stavlja u lasagne.Uz klasični beschamel umak, varivo od špinata i more i more sira trapista dobio sam ovu superkaloričnu bombu.Špinat mi je ostao od dana ranije pa sam ga ukomponirao sa ovim lasagnama, a Vi možete i bez njega ga napraviti, a ukoliko želite i s njim, na blogu već možete pronaći jedno od variva špinata koji sam pravio.Ukoliko ste vegetarijanac ili Vam se ne jede meso, možete napraviti ove lasagne i bez bolognese umaka, samo sa beschamelom, varivom od špinata, tijesta i sira trapista.




Sastojci :

1 kg tjestenine
500 g sira trapista

Sastojci za beschamel umak :

5 punih jušnih žlica glatkog brašna
2 dl ulja
mlijeko po potrebi
prstohvat svježeg muškatnog oraščića
1 žumanjak


Sastojci za bolognese umak ( ragu ):

2 veće glavice crvenog luka
1 kg mljevenog miješanog mesa
1 l pasirane rajčice
1 list lovora
sol, mljeveni crni papar i šećer kristal po ukusu
brašno umućeno sa malo vode ( da zgusnete umak )


Postupak:

Tjesteninu skuhajte na oubičajeni način, te kada je procijedite malo pouljite i ostavite sa strane. U posebnu posudu dodajte ulje, zatim brašno i ostavite ga da se uprži. Podlijete sa mlijekom, dobro i pažljivo miješajte da se ne stvore grudice. Posolite i dodajte svježe naribanog muškatnog oraščića, a pred sami kraj dodajte žumanjak i lagano umiješajte. Za bolognese umak u posebnoj posudi na malo ulja pirjajte crveni luk sve dok ne postane staklast. Dodajte mljeveno meso, te ga pirjajte sve dok ne pusti vodu. Podlijete sa malo vode i pomoću kuhače "razbijajte" i razdvajajte meso kako ne biste dobili okruglice od mesa. Pirjajte oko 15-tak minuta, a zatim dodajte pasiranu rajčicu i sve navedene začine. Kuhajte oko 20-tak minuta, a pred kraj dodajte brašno umućeno sa vodom i ostavite da se kuha još 10-tak minuta ( kako bi se brašno skuhalo ).


U tepsiju u kojoj ćete zapeći lasagne stavite prvo red tjestenine, zatim dodajte varivo od špinata, beschamel, bolognese umak , opet tjesteninu i tako sve redom dok ne potrošite sve sastojke i namirnice. Završite sa beschamel umakom i na sam vrh posipajte naribani sir trapist. Pecite u prethodno zagrijanoj pećnici na 180 C oko 45 do 50 minuta i sve dok ne dobije zlatno - smeđu koricu.Dobro ih ohladite, a zatim režite na kocke.



Evo još par fotografija  i drugih lasagna. Jedne su rađene i od zelene tjestenine ( špinata ) , jedne su vegetarijanske.




Bon Appétit


Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.