Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

petak, 20. travnja 2012.

"Tri u jedan" juha

Evo još jedne kineske juhe koju sam nazvao "tri u jedan" jer se zapravo radi o tri kombinacije : slatko-kiselo-ljuto. Juha je bezmesna, pikanta i vrlo lako se priprema.Ovo je jedna od mojih verzija jer nakon što sam vidio more recepata i probao more takvih juha prvenstveno pola sastojaka ne može se pronaći i kupiti, a i većina mi se nije svidjela.

Sastojci :

1 mala glavica crvenog luka
1 dl ulja od kikirikija
200 g smrznutog graška
2 jaja
3 jušne žlice soja sosa
3 jušne žlice vinskog octa
1 l mesnog ili povrtnog temeljca ( ukoliko nemate možete i kocku ubaciti )
krupna morska sol, svježe mljeveni bijeli papar

Postupak:

Creveni luk naribajte na najmanjem dijelu ribeža i stavite ga pirjati na  ulje od kikirikija ( ili suncokretovo ).
Dodajte grašak, te podlijte sa temeljcem i ostavite da prokuha. Dodajte soja sos, krupnu morsku sol, ocat i svježe mljeveni bijeli papar. Kuhajte oko 10-tak minuta. U maloj posudici razmutite jaja, te ih dodajte u juhu koja kuha. Juha treba biti paprena i mora se osjetiti po kiselosti vinskog octa. Ukoliko želite možete dodati i bambus, shitake gljive i sl.




Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.