Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

nedjelja, 22. travnja 2012.

Ukiseljena domaća cikla

Mislim da nema bolje cikle od one domaće, pa i svih domaćih recepata uglavnom. Većinu gotove ukiseljene cikle koju danas možemo kupiti je po mojem mišljenju jer uglavnom su pretvrde, prekisele i jako loše očišćene. Ova cikla je rađena po receptu moje mame.Recept je čista 10-tka, ne zato jer ju je moja mama radila već nisam tražio i kopao recepte po internetu već sam se jednostavno odlučio za ovaj recept. Ovo je recept za ciklu u koju možete vrlo malo dodati vode ukoliko želite, ja nisam, jer ne volim kad povrće pliva u vodi. Cikla kada je začinite sama od sebe će početi puštati sok i to je sasvim dovoljno.

Sastojci :

5 kg cikle
10 jušnih žlica šećera kristala
5 jušnih žlica soli
1/2 konzervansa
4 dl alkoholnog octa

Postupak :

Ciklu dobro operite, te ju kuhajte cca 2 sata. Poluohlađenu je ogulite i izrežite na kolutove. Sve navedene začine posipajte po cikli, povremeno promiješajte i ostavite da odstoji 12 sati. Stavljajte ih u sterilizirane staklene koje imaju odgovarajaću poklopac, ukrasite dekorativnim papirom i povežite gumicama.






Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.