Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

nedjelja, 20. svibnja 2012.

Pesto od rikule

Ukoliko volite pesto od bosiljka, vjerujem da ćete voljeti i ovaj od rikule. Standardni pesto se priprema od bosiljka, pinjola i maslinovog ulja, ovaj koji sam neki dan radio nisam stavljao pinjole jer su bezobrazno skupi i precijenjeni, nema veze koliko pinjolima treba da sazriju i kompletan proces oko njega, jednostavno napravio sam improvizaciju i umjesto pinjola sam stavio orah jezgru. Rikola je sama po sebi pikantna i nema potrebe posezati za dodatnim začinima, a evo i mojeg pesta.

Sastojci :

200 g svježe rikole
0,5 l maslinovog ulja ( možete i suncokretovog ulja dodati, ili sa njim raditi ukoliko želite jeftiniju varijantu)
1/2 čajne žlica morske krupne soli ( po ukusu )
20 g oraha ( jezgra ) ili mala šaka ( ili ukoliko imate pinjole, stavite njih )

............................................

Postupak :

Rikolu dobro operite, te ju osušite. Stavite je u dublju posudicu, prelijte sa maslinovim uljem, dodajte orah jezgru, soli i pomoću štapnog miksera izmiksajte sve dobro u kašu. Po potrebi dodavajte maslinovog ulja. Ovakav pesto možete držati u hladnjaku nekoliko dana. Bitno je kad izmiksate da prelijte sa još maslinovog ulja dodatnog kako biste sačuvali boju ali i kvalitetu ovog pesta, te samim time maslinovo ulje u ovoj priči predstavlja prirodni "konzervans".

Domaće rezance sa špinatom ću postaviti sutra, danas zaista nisam imao vremena.







1 komentar:

  1. Doma obožavamo pesto ala giovanese , a za ovaj sa rigom nisam nikada čula i oduševio me je jer obožavam rigu! Nadam se da ću isprobati! I ja koristim orahe kada nemam pinjola.

    OdgovoriIzbriši

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.