Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

srijeda, 9. svibnja 2012.

Pita od mesa i krumpira

Za 1. maj strina mi je donijela ovakvu vrstu pite. Ostao sam oduševljen. Jedina mana joj je bila što je svaki nadjev dosta začinila i posolila i kad je to sve pomiješala ispalo je preslano. Pitu sam zamislio na svoj način, no kad mi je rekla kako ju je pravila to nije bilo to. Mislio sam da je stavljala u ovu pitu pirjani svježi kupus i svježi sir, no nije, već samo mljeveno meso i naribane krumpire. Umjesto svinjskog mesa možete upotrijebiti i pileće ili pureće mljeveno. Kako sam ovu pitu radio za svoj rođendan nisam imao vremena da se pozabavim sa izradom domaćih kora za savijače i pite, već sam kupio gotove. Prva tepsija koju sam ispekao nije doživjela da ju fotografiram jer su je gosti pojeli mahinalno. Mjere su duple, no ukoliko ih radite za svoje ukućane normativ podijelite na pola.


Sastojci :

1 kg gotovih tankih kora za savijače i pite
1 kg mljevenog mesa ( kombinacija svinjetine i junetine )
3 srednje glavice crvenog luka
800 g krumpira
4 kisela vrhnja
2-3 dl mlijeka
1 puna čajna žlica hrena
sol i crni mljeveni papar po ukusu

................................

Postupak :


Prvu polovicu crvenog luka narežite na sitne kocke, te ga stavite pirjati na malo ulja sve dok ne postane staklast. Dodajte mljeveno meso i pirjajte ga sve dok ne prestane puštati vodu. Podlijete ga sa 2 dl vode, dodajte začine i ostavite da se meso dobro ispirja, pazeći da Vam ne ostanu grudice od mesa. Nadjev ostavite sa strane da se ohladi. Krumpire ogulite i narežite na većoj strani ribeža. Drugu polovicu crvenog luka također pirjajte na ulju. Dodajte naribane krumpire, podlijete sa 1 dl vode, dodajte sol i mljeveni crni papar. Krumpire je dovoljno pirjati 5 minuta. Nadjev također ostavite sa strane da se hladi. Kiselo vrhnje pomiješajte sa hrenom i dodajte mlijeko, te dobro izmiješajte da dobijete homogenu smjesu.U tepsiju složite prvo dva lista kora za savijače, zatim stavite nadjev od mljevenog mesa, stavite jednu koru, zatim dodajte nadjev od krumpira, novu koru i tako sve dok ne potrošite sve nadjeve i kore za savijaču. Na samom kraju stavite duple kore,prelijte ih sa masnoćom na kojoj ste pirjali meso te stavite u prethodno zagrijanu pećnicu na 180 C oko 45 minuta. Kad pita dobije zlatno-žutu boju prelijte sa umućenim kiselim vrhnjem i vratite natrag u pećnicu i gratinirajte sve dok ne dobije zlatnu boju. Poslužite uz jogurt. Ovu pitu možete također napraviti kako sam napisao u uvodu i kako sam mislio da je napravljena.Poslužite toplo.





Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.