Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

ponedjeljak, 21. svibnja 2012.

Proljetna salata I.

Ne znam što bi se dogodilo kad bih ja u jednom dućanu uspio pronaći sve namirnice koje trebam?! Tako je bilo i sa ovim receptom. Cherry ( koktel ) rajčice koje sam našao bile su podosta veće, tražio sam manje, tražio sam mozzarelu i to u malim kuglicama, no kako mi ostale nisu odgovarale odlučio sam se za meki sir iz salamure. Ova salate je savršena za nadolazeće ljetne dane. Ukoliko pravite veće količine ove salate, začinite je neposredno prije posluživanja jer će aceto balsamico napraviti "nered" i izgubiti će sva svoja organoleptička svojstva. 


Sastojci :

1 šaka svježe rikole
1 šnita kruha ( bez kore )
50 g mekog sira iz salamure ili mozarelle
1, 5 dl maslinovog ulja
3-4 komada koktel ( cherry ) rajčica

..............................

Sastojci za dresing :

2,5 dl aceta balsamica
4 jušne žlice vode
1 čajna žlica šećera kristala

..............................

Postupak :

Rikolu dobro operite i osušite. Sir iz salamure narežite na sitnije kocke. Rajčice operite,te ih narežite. Ukoliko su malo veće narežite ih na četvrtine.Šnitu kruha odvojite od korice, te narežite na sitne kocke. U manju tavu dodajte maslinovog ulja, a kad se ulje malo zagrije dodajte kockice kruha, te ih sotirajte sa obje strane sve dok kruh ne postane hruskav.




U drugi manji lončić dodajte aceto, vodu i šećer, te ostavite da zakuha. Kad zakuha smanjite vatru i ostavite da se aceto u potpunosti reducira i da dobijete sirup. Vodu i šećer stavljam kako bi malo razblažio sam okus aceta i kako ne bi bio žestok. Pazite tokom kuhanja da se ne naginjete previše nad lončić jer će se isparavati alkohol i kiselina. Sirup mora biti slatkasto-kiselkast.



Ovaj sirup će Vam trebati i za drugu salatu, a ukoliko Vam se ne da i sa tim petljati, gotovu salatu jednostavno samo prelijte sa acetom i to je to.

Pred sam kraj aranžirajte tanjur. Stavite rikolu, narezanu rajčicu i sir iz salamure, dodajte sotirane krutone, prelijte sa acetom balsamicom i maslinovim uljem.





Bon Appétit


Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.