Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

subota, 12. svibnja 2012.

Salata od graha


Evo jedne vrlo jednostavne salate od graha koja Vam može poslužiti kao i zimnica. Prošle godine ovoga sam napravio more. Vjerojatno se sjećate kada sam objavio onaj recept ragu bolognese sa povrćem!?E to je ta salata od graha išla u umak. Ovu salatu možete poslužiti uz bilo koje odreske, kao hladno predjelo i sl. Sama priprema je vrlo jednostavna.




Sastojci :

3 konzerve bijelog graha
2,5 kg paprike rog ( crvene )
1,5 glavica svježeg češnjaka
500 g slanine ( po želji )
1,5 l pasirane rajčice
2 dl alkoholnog octa
3,5 dl ulja
4 srednje glavice crvenog luka
3 veće mrkve ( koje prethodno ogulite i skuhajte )
450 g smrznutnog ili konzerviranog graška
2 jušne žlice mljevene slatke paprike
1 svežanj svježeg peršinovog lišća
šećer,crni mljeveni papar, sol po ukusu




................................

 Postupak :

Kako sam i kod drugih priprema zimnice objasnio prvo pripremite staklenke.
Crveni luk i češnjak narežite na sitne kockice, a papriku na kockice srednje veličine. Prvo pirjajte crveni luk sve dok ne postane staklast, zatim dodajte narezanu svježu papriku i češnjak, te pirjajte sve dok paprika ne omekša.Slaninu narežite na žlijen, te ju ostavite sa strane. Na pirjanu papriku dodajte sve ostalo osim mrkve,graha i graška, te ostavite da se pirja na laganoj vatri oko sat vremena. Pred sam kraj dodajte grah, mrkvu i grašak, te pirjajte još oko 10-tak minuta da se sve lijepo prožme.Slaninu možete i ne morate dodati u grah salatu, ja sam stavio.Slaninu dodajte također pred kraj. Peršinovo lišće nasjeckajte te dodajte zadnje. Salatu još vruću pretresite u staklenke, te ih okrenite naopačke kako bi se salata pasterizirala.







Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.