Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

ponedjeljak, 7. svibnja 2012.

Šne nokle,Schneenockerln,pahuljice...

Nazovite ih kako god hoćete, sve je to jedno te isto.Male snježne pahuljice od bjelanjka koje se tope u ustima i savršena krema od žumanjaka koju sam prilagodio prema svojem ukusu. Svi recepti su uglavnom isti, no ja sam posegnuo za još dodatnijim kalorijama pa sam napravio i puding ( nugat ) u koji sam umiješao krupno mljevene orahe i maslac.Na moju sreću, a na žalost sestre koja je probala ih i rekla da joj se ne sviđa. Neka, barem je meni ostalo više! :D Ukoliko imate domaći vanilin šećer koji sam također objavio na blogu upotrijebite ga i dobiti ćete savršen umak od vanilije.Žličnjaci od bjelanjaka su kiselkasti, lagani pahuljasti.

Sastojci:

7 jaja
15 jušnih žlica šećera
1,5 l mlijeka
3-4 mahune vanilije
2 pune jušne žlice vanilin šećera
3 jušne pune žlice gustina
sok od polovice limuna
prstohvat soli
................................

Postupak :

Odvojite žumanjke od bjelanjaka. 1,3 l mlijeka stavite u dublju posudu, dodajte mahune vanilije te ostavite na laganoj vatri da prokuha, a u međuvremenu izmutite bjelanjke. Dodajte im limunov sok za sjaj i čvrstoću i prstohvat soli, te umutite u čvrsti snijeg.


U mlijeko koje lagano kuha dodavajte snijeg koji možete oblikovati pomoću žlice u žličnjake, te ih kuhajte 3-4 minuta povremeno okretajući ih. Tako radite stalno dok ne potrošite cijelu količinu bjelanjaka. Žumanjke dobro razradite sa 15 žlica šećera sve dok ne dobijete gustu i homogenu smjesu. Zatim dodajte 2 dl mlijeka, gustin i još jednom dobro izmiješajte. U ostatku mlijeka u kojemu su se kuhali bjelanjci dodajte smjesu od žumanjaka, kuhajte na laganoj vatri neprestano miješajući pazeći da ne prokuha. Smjesa mora lagano strujiti, a žumanjci se moraju pasterizirati. Na tanjur prvo stavite kuhanu kremu od žumanjaka, a zatim žličnjake. Ukrasite sa mahunama vanilije i posipajte sa sušenom limunovom koricom.



Ukoliko želite možete kao i ja skuhati puding prema uputama na vrećici. Kad se skuha dodajte grubo sjeckane orahe, a u poluohlađeni puding dodajte maslac. Navlažite posudice sa malo vode, te ga istresite u njega.

Bon Appétit


Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.