Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

petak, 18. svibnja 2012.

Verduras con carne

Verduras con carne je zapravo povrće sa mesom i to ovog puta bez chilli-ja. Zasigurno se  sjećate one "Pastirske pite" koju sam pravio!? Ostalo mi je višak toga nadjeva i odlučio sam iskoristiti ovaj nadjev. Prilog je na Vama da odaberte koji najviše volite i koji Vam odgovara. Istim ovim nadjevom možete napuniti i tortilje, ili jesti samo uz kruh i sezonsku salatu. Da ne ponavljam stalno jedan te isti recept dolje ću Vam ostaviti link kako sam sve to pripremio.Ukoliko volite pikantna i ljuća jela slobodno dodajte chilli-ja u ovaj nadjev. Gotovi nadjev samo prebacite u vatrostalnu posudu ili neku drugu, ubacite u pećnicu na 200 C da se dobro zapeče i da ispari tekućina. Pred sam kraj dodajte sira trapista po želji, vratite natrag u pećnicu i gratinirajte sve dok ne dobije zlatno-smeđu boju. Isto tako ne morate upotrijebiti povrće koje sam ja, prilagodite svojim ukusima, željama i kako ste naviknuli jesti.

Evo recepta.



Bon Appétit

Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.