Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

četvrtak, 10. svibnja 2012.

Zeleni rižoto



 Za mene rižoto nije rižoto ukoliko se ne priprema sa bilo kojom vrstom temeljca i ukoliko riža nije al dente. Obožavam rižota bilo da su mesom ili povrćem. Ukoliko se nekada dogodi da Vam ostane višak rižota nemojte ga bacati. Na blogu imate super fine krokete od riže što sam pravio, te ih možete napraviti od Vašeg rižota.Kod pripreme ovog rižota ostalo mi je u dubokom krem juhe od poriluka sa kojom sam zalijevao rižu dok se pirjala, no Vi možete sa bilo kojim drugim mesnim ili povrtnim temeljcem.Zelen je samo zbog temeljca sa kojim sam rižu podlijevao.Ukoliko želite intenzivniju zelenu boju možete dodati usitnjenog špinata ili blitva ili jednostavno skuhajte grašak, propasirajte ga i dodajte u rižoto. Uz to sam poslužio kupus salatu koju ne začinjavam na klasični način, no da skratim priču bacimo se na izradu rižota.

Sastojci :

500 g svinjetine ( ruža ) no možete ga raditi i od peradi, ovisno kako tko voli
2 veće glavice crvenog luka
300-400 g riže dugog zrna
2 srednje mrkve
2 srednje tikvice
1,5 l mesnog ili povrtnog temeljca + po potrebi vode
80 g maslaca
sol i bijeli mljeveni papar po ukusu
................................

Sastojci za kupus salatu:

sol, ocat, ulje, šećer i voda po potrebi

................................

Postupak:


Luk narežite na sitne kockice te ga stavite pirjati na malo ulja sve dok ne postane staklast.


Meso narežite na sitnije kocke te ga dodajte luku i pirjajte sve dok meso ne prestane puštati vodu. Dodajte rižu, te je pržite sve dok ne počne "škripati", smanjite vatru te sve to podlijevajte sa temeljcem i kuhajte na laganoj vatri povremeno miješajući.




Dodajte mrkvu narezanu na sitnije kocke, a pred sam kraj tikvice jer im treba najmanje termičke obrade da bi se zgotivile.Začinite po ukusu. Pred sam kraj u rižoto dodajte maslac i još jednom dobro promiješajte.




Posudu u kojoj ste kuhali rižoto prekrijte sa kuhinjskom krpom i stavite poklopac kako bi riža upila dodatni dio tekućine.


Kad pravim kupus salatu ne dodajte jedno po jedno u kupus, već u posebnoj maloj posudi pomiješam sve začine sa vodom i kiselinom, te time prelijem svježi kupus i izmiješam.






Rižoto poslužite dok je još topao i po želji ga posipajte parmezanom.

Bon Appétit


Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.