Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

srijeda, 18. srpnja 2012.

Ledena kava

Nastavljamo s osvježavajućim pićima, a ovog puta došla je na red i ledena kava. Kao tinejdžer sam tokom ljeta obavezno pio ledenu kavu i to nesicu. Danas je sasvim nešto drugo jer nesica već odavno nije u mojoj kuhinji niti će ikad biti. Draža mi je turska, a i ova ledena kava je napravljena od turske kave. Ukoliko se odlučite za tursku kavu savjetujem Vam da je dobro i nekoliko puta dobro ocijedite kroz gustu cjediljku ili gazu kako ne biste i soc pili i kvarili si užitak ove ledene kave. Upotrijebio sam zamjensko slatko vrhnje za šlag kojega sam malo oplemenio s cimetom i kojom žličicom šećera. Kava ne da se je popila već je rapidno nestala i sva sreća pa sam uspio fotografirati sve. Ukoliko ne volite cimet slobodno ga izostavite, no u ovoj priči dao je savršenu aromu zamjenskom slatkom vrhnju za šlag, te dodatno obogatio sam okus kave.Dok Vi budete čitali i proučavali pripremu ove ledene kave ja se bacam na neka nova i druga osvježavajuća pića koja planiram raditi jer nam se vrućine uskoro vraćaju i trebamo se nekako osvježiti. Ne znam kako Vi kuhate i koju vrstu kave pijete, no ja imam običaj popiti samo jednu kavu tokom dana, evenutalno ukoliko dobijem goste popijem je poslijepodne. Jutarnja uvijek mi mora biti malo jača, s vrlo malo šećera i mlijeka.



Sastojci :

4 dl vode
3 pune čajne žlice mljevene kave
1 čajna žlica šećera kristala
..........................................
Dodatni sastojci :

400 ml slatkog vrhnja za šlag
1/2 jušne žlice šećera kristala
1 čajna žlica cimeta ( za slatko vrhnje i posipati po vrhu malo )
2,5 dl mlijeka
1 dl hladne vode


..........................................

Postupak :

U manjem lončiću zakuhajte vodu s šećerom. Kad prokuha dodajte mljevenu kavu i ostavite da još jednom zakuha. Tako napravite tri puta, jer što više puta prokuhate kavu ona će biti kvalitetnijeg i boljeg okusa.
Malo je ohladite, a zatim je presipajte u posudice za led. Od dobivene količine napunio sam dvije posudice leda ( što bi značilo da sam dobio 20 komada kocaka smrznute kave). Istu stvar napravite i s nescafe kavom ukoliko ne pijete tursku. Kao što sam već naveo u uvodu ukoliko radite s turskom kavom prije nego li je prebacite u posudice s ledom procijedite je kroz gustu cjediljku ili gazu kako kasnije ne biste i soc od kave popili.


Zamrznute kocke leda izvadite iz posudica za led u vrč ili bokal u kojemu ćete poslužiti kavu. Dodajte mlijeko, šećera po ukusu i vode, te miješajte cijelo vrijeme sve dok se kockice kave ne otope.


Slatko vrhnje prebacite u posebnu posudu ( koristio sam ono zamjensko slatko vrhnje za šlag i morao sam dodati malo šećera jer mi nije bilo dovoljno slatko), te po ukusu dodajte šećera 1/2 čajne žlice cimeta u prahu, te ga istucite u slatko vrhnje. Pazite da ga previše ne izmiksate jer ćete u protivnom dobiti maslac. Morate naći balans da slatko vrhnje ne bude ni previše istučeno, a niti premalo.
Pomoću dresir vrećice naštrcajte u svaku čašu na kavu tučeno slatko vrhnje. Dodajte slamke, te posipajte s ostatkom cimeta u prahu.







Ledena kava nije ništa valjala kao što možete vidjeti iz priloženog! :D Neki su čak i čaše polizali koliko je bila loša. ;D


Od ovog normativa možete dakako napraviti i duplo, pa ćete tako tokom tjedan dana uvijek u dubokom zamrzivaču imati spremne kocke kave za sebe, ali i za obitelj i goste koje Vas iznenadno posjete. ;)



Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.