Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

nedjelja, 12. kolovoza 2012.

Doručak No.6

U zadnje vrijeme sam počeo konzumirati više vrsta riba i općenito ribu što prije nisam nikako. Bilo koju vrstu ribe iz konzerve nikada ne odbijam, sve ostale slabo jedem.  Recept za ovaj doručak sam našao u knjizi kuharstva, koji sam malo modificirao po svojem ukusu, jer u originalnom receptu na dvopek ide maslac, ja sam stavio majonezu jer nisam imao maslac, idu kajgana - stavio sam poširano jaje. Malo više ima posla oko ovog doručka, no isplatilo se. Poširano jaje ste skuhali dobro kad ga prerežete i kad žumanjak iscuri, a isto tako na FB grupi sam već opisao kako najpravilnije i na koje sve načine možete poširati jaja. Dajte si malo truda i vremena te iznenadite svoje ukućane ili prijatelje s ovim finim sendvičima.



Sastojci :

4 šnite dvopeka ( koristio sam od crnog brašna s maslinovim uljem  - 2 šnite za sendvič,druge dvije šnite za umakanje u žumanjak )
2 jaja ( po mogućnosti domaća )
1 konzerva sardina u ulja
1/2 vrećice majoneze
svježe rajčice i paprika ( po želji ili neko drugo svježe povrće )
veći prstohvat mljevene slatke paprike
maslinovo ulje ( za poškropiti kriške tosta )
soli po ukusu


Postupak :

U posudice za muffine ili šire i dublje čaše stavite prozirnu foliju, te ju dobro utisnite. Premažite je s tanjim slojem maslinovog ulja,malo posolite, a zatim u svaku stavite po jedno jaje.



Rukama pažljivo i dobro zatvorite vrhove ( zafrćkajte ih ), te ih stavite u vodu koja kuha, te ih blanširajte 3 minute. ( Pripazite da voda ne kuha prejako kako se prozirna folija ne bi otvorila i kako jaje ne bi iscurilo van).



Poširana jaja izvadite iz vode te ih ostavite sa strane da se malo ohlade, a zatim pažljivo uklonite foliju od jaja. 
Pomoću štapnog miksera usitnite cijelu konzervu sardina sve dok ne dobijete namaz.
Tost poškropite s obje strane maslinovim ulje, te ga laganoj vatri sotirajte s obje strane sve dok ne dobije zlatno-žutu boju. Ostatak tosta izrežite na rombove, te također sotirajte s obje strane.

 

Svaku krišku prepečenog tosta premažite sa slojem majoneze, dodajte namaz od sardina, poširano jaje, posipajte s malo mljevene slatke paprike.Po želji dodajte svježu rajčicu, papriku ili neko drugo svježe povrće po želji.
Poslužite dok je još toplo.


Bon Appétit




Nema komentara:

Objavi komentar

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.