Pretraži ovaj blog

Dobrodošlica

Dobro došli na mjesto gdje se okupljaju najveći gurmani. Nismo jedini, ali smo najbolji. ;)

četvrtak, 20. prosinca 2012.

The best blog award

U ožujku ove godine započeo sam s vođenjem bloga, no na profilu mi stoji da sam na Blogger-u od travnja 2011. jer tada sam htio započeti s vođenjem bloga i napravio ga, no kako sam počeo raditi nisam imao nikakve mogućnosti da nastavim s njim. Kako ne bi ispalo da samo drugi rade kojekakve razne blog nagrade odlučio sam i ja jednu svoju napraviti i podijeliti s drugim foodblogerima.



Jednu nagradu sam i ja uspio dobiti, zahvaljujući "Slatki recepti", a kako je to prošlo, koga sam sve nominirao za tu nagradu možete pogledati na ovom link-u.


Sada slijede pravila za sve koje nominiran i iskreno se nadam da će se svi pozvani odazvati i preuzeti ovu nagradu.

  • zahvaliti osobi koja Vas je nominirala
  • linkati na njezin (njegov) blog
  • odabrati 11 blogera koje ste otkrili ili redovito pratite
  •  nominirati ih za "The best blog award"
  • reći osobi koja Vas je nominirala 5 random stvari o sebi


Sada mi jedino preostaje da nominiram sve food blogove i food stranice koje redovito pratim ili koje sam tek nedavno otkrio :

Cook and play 

Curry and Comfort

Kuhinjske priče

Just cake the cupcake 

mojkras in svet okrog . . .



Recepti iz moje bilježnice 

Slatki recepti

Tanja's Cooking Corner

The English Kitchen

What's for dessert ?


   I to bi bilo to. Nagrada svakome je vrlo skromna, ali od srca. 

 

Broj komentara: 12:

  1. Hvala ti na uzvraćenoj nagradi! Trebamo se međusobno podržavati, mi bloggeri. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti od srca. Drago mi je da se nalazim na tvojoj listi. Veliki pozdrav, ugodne predstojece praznike i dobru i uspjesnu narednu godinu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu Gordana. Također, tebi i tvojoj porodici sve najbolje za nadolazeće blagdane i Novu godinu. ;)

      Izbriši
  3. Thank you so much! Such an honor! Happy Holidays!! Xxoo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anytime! ;) I like your blog and recipes very much. ;) Happy Holidays to you too and your family. ;)

      Izbriši
  4. Počašćena sam ovom lijepom nagradicom, hvala ti puno.
    Tebi i tvojoj familiji želim sretne blagdane i svako dobro u Novoj godini! Živjeli! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na nagradi, proslijedit ću ju u sljedećem postu.
    Sve najbolje za blagdane!

    OdgovoriIzbriši
  6. Thanks jos jednom, nismo stigli prije odgovorit...puno znaci kad te neko lajka ; )

    OdgovoriIzbriši

Cijenim i slušam svačije mišljenje. Osjećajte se slobodnim i ostavite komentar ; ne brinite ne grizem! ;) Isto tako ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi recepata, kuharstva općenito, slobodno mi se obratite preko bloga, FB grupe ili e-mail adrese.

I appreciate and listening opinion of each person. Please feel free and leave a comment, do not worry I do not bite! ;) Also, if you have any questions about recipes, culinary generally free to contact me through the blog, FB group or email address.