Translate

[Malo vremena:] Sretan mi rođendan(2014.) Jello shots

by - srpnja 17, 2014


Eto tako, vjerovali ili ne polako ali sigurno koračamo prema zadnjim poglavljima rođendanskih postova i naravno opet sam pao u veliki nedostatak inspiracije baš kao i vremena da se posvetim pisanju recepata i općenito vođenju bloga. Jedino što mogu reći i s velikom sigurnošću je to da sam napokon došao na svoje i uspio se psihički i fizički naviknuti na turbulentni način života i perioda u kojemu se trenutačno nalazim. Ne mogu se žaliti, dapače sve se napokon posložilo i takvo je kakvo bi trebalo da bude ili barem ja tako mislim, no činjenica je ta da nikada nismo zadovoljni u kakvoj god da se životnoj situaciji nalazili, no ja sam zahvalan na svemu, a najviše na tome što opet imam priliku raditi za razliku od drugih ljudi koji jednostavno ili nemaju sreće po tom pitanju ili je kao i uvijek situacija da ne mogu pronaći ili dobiti posao, baš kao i još jedna skupina ljudi koji kao fol traže posao, a mole Boga da ga ne pronađu. Kakva su vremena došla danas je uz zdravlje najveće bogatstvo imati i posao, pa koliko god da je plaćen i koliko-toliko da nešto "kaplje" nego li biti bez ičega i jedne kune u džepu. Pokušavam iz dana u dan uhvatiti imalo inspiracije kako bih barem nešto objavio na blogu no katkada je to za mene nemoguća misija i to sve zbog previše iscrpljenosti i što se dosta rano ujutro ustajem i predvečer me već uhvati san, no i to se napokon popravlja. Već nekoliko sati sjedim i razmišljam što da pišem, počnem pisati pa stalno nešto brišem i prepravljam i nikako da završim s ovom objavom. Prije tri dana prošlo je već dva mjeseca otkako radim i jedno od noviteta koje sam uveo u životni ciklus i jedno tjednu izradu je ta da skoro pa svaki vikend radim nešto od slastica što prije nisam nikada radio i to me u ovoj cijeloj i tzv. "umornoj priči" najviše veseli jer se uvijek sjetim onih tužnih dana koji su se odvijali prije nekoliko godina kad smo otac i ja komentirali kako se samo nadamo da ćemo jednoga dana osvetiti se za sve one dane kad nam se jelo nešto slatko, a nismo gotovo pa nikada bili u mogućnosti da išta radim i to sve zbog financijske računice. Ne mogu dočekati da počnem s objavom tih "slatkih problema". Što se tiče jello shots njih sam prije nekoliko godina primjetio na Pinterestu i otada mi nisu izlazili iz glave i jednostavno odlučio sam ih napraviti za svoj rođendan koji se odvijao u petom mjesecu ove godine jer sam smatrao da bi se svima moglo svidjeti, što zbog šarenih boja i naravno opet nečega drugačijeg i inovativnijeg. Jello shots bih mogao u onim najkraćim crticama opisati kao nekakvu vrstu alkoholnog deserta, iako ih možete napraviti i bez dodatka alkohola ( u najčešćim slučajevima votke ) tako da ih i maloljetne osobe mogu konzumirati bez ikakvih problema. :) Iako nisam veliki fan želatine ovi maleni alkoholni deserti/pića me nisu ostavili ravnodušnim. Svakoga od njih možete kombinirati s bilo kojim gotovim bezalkoholnim voćnim sokovima. Koristio sam šumsko voće, Iso sport ( plavi ) i klasični juice od naranče.


Sastojci :

  • 20 jednokratnih plastičnih čašica - 0,4 ml 
  • 2 dl votke ( koristio sam Vigor )
  • 6 dl soka
  • 15 g mljevene bijele želatine
  • 2 jušne žlice šećera kristala 

Postupak :

Želatinu natopite u 5 jušnih žlica voćnog soka. Ostatak voćnog soka stavite u posebnu posudu, te ostavite da prokuha zajedno sa šećerom. Kad prokuha maknite s vatre , dodajte prethodno namočenu želatinu i dobro izmiješajte. Pred kraj dodajte votku i još jednom dobro izmiješajte. Po želji u svaku plastičnu čašicu možete dodati i malo mineralne vode zbog efekta mjehurića koji će se moći vidjeti nakon što se ovaj alkoholni desert/piće ohladi i stegne. Dobivenu tekućinu isipajte u plastične čašice koje ste prethodno isplahnuli s vodom ili premazali s tankim slojem ulja. Neposredno prije posluživanja sam ih umočio u šećer kristal. Nisam koristio ulje, no mislim da ću ga sljedeći put upotrijebiti jer dotični žele jednostavno nije htio izaći sam iz čašica neposredno prije konzumacije, pa sam gostima morao dati i čajne žličice. :D




Mimoza salata 
   



S njom sam se prvi puta susreo prije više od četiri godine, no s vremenom sam shvatio kako tu koju sam prvu vidio i radio nije i nema nikakve veze s ovom koja je zbilja eksplozija, ali i kalorija, pa ukoliko ste na bilo kakvoj dijeti slobodno je zaobiđite. :)  Onu koju sam ja tada znao i radio je prema uputama drugih sastojala se od svježe zelene salate koja je bila blago začinjena maslinovim uljem, limunovim sokom i solju, te na samom vrhu se naribao kuhani žumanjak.
Što se tiče nekakvog normativa da Vam budem iskren i nemam već sam je radio onako odokativno kako bi se reklo. Sastoji se kuhanog krumpira, kiselog vrhnja, majoneze, kiselih krastavaca, kuhanih jaja i nešto malo klasičnih začina poput soli i papra, a dekoraciju sam napravio od kuhanih bjelanjaka koje sam obojao s jestivim prehrambenim bojama.  Mimoza naziv je vjerojatno dobila po tome jer su svi sastojci ribani i dosta osjetljivi, a naročito onda kad je planirate zagrabiti sebi u svoj tanjur.


Za tu salatu Vam preporučujem da je odmah radite i kao takvu poslužite u prozirnim staklenim zdjelama kako bi se svaki određeni dio vidio i kako bi izgledala što efektivnije. Na samo dno stavite malo deblji sloj prethodno skuhanog, a zatim naribanoga krumpira. Posolite i poparite, a zatim premažite s kiselim vrhnjem. Nakon toga dodajte šunke za pizzu sitno isjeckanu ili ugrubo iskidano i sitno ribana kuhana jaja.


Premažite s tankim slojem majoneze, zatim opet ponovite s kuhanim krumpirom i šunkaricom.


Dodajte opet red kiseloga vrhnja, posolite, poparite i dodajte naribane kisele krastavce, zatim kiselo vrhnje, ribani kuhani krumpir i zaokružite kompletno cijelu priču s ribanim žumanjcima ili cijelim jajima, ovisno o dekoraciji. Naribao sam samo žumanjke, a kuhani bjelanjci su mi poslužili kao dekoracija za cvjetove. :)


Bio sam poprilično lud sa svim tim pripremama, te se odlučio našaliti na svoj i tuđi račun, te napravio nešto ovakvo. :D :D 

 I maleni dijelić onoga što sam radio i dio onoga što se nalazilo na stolu. 



I to bi bilo za sada to. Kroz nekoliko dana tipkam posljednji dio, a onda se vraćam onim starim stvarima koje nikako da dočekam. :)

You May Also Like

1 comments

If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

Facebook

Instagram

Pinterest

Oni koji me redovite prate ;)

Very Good Recipes
Find my recipes on
Very Good Recipes

Copyright @ 2017. All right reserved by Moderna Kuhinja 2012.-2017. Moderna Kuhinja