Translate

[Podigni me: ] Energetski smoothie

by - travnja 12, 2015

Napokon, ali zbilja napokon vrijeme je pokazalo svoje prave "proljetne zube". Okolina i ljudi oko nas su duhovno živnuli, probudili su se i sve odiše pozitivnom energijom. Ljudi su više i češće vani, odvijaju se radovi po kućama i okućnicama i tek sad se počelo osjećati da ima živih ljudi, barem ovdje kod mene. Tako sam jedva dočekao i da sredim prostor za "chillanje" iza stana, uključujući i jedan prolaz do tog prostora i ostave. Prošlo je par tjedana otkako nešto novo nisam natipkao na blogu, a ne volim kad moram nešto prisilno napraviti, pa čak i tipkati već čekam određeno vrijeme da tokom dana dobro razmislim što ću napisati, a zatim se uhvatim pisanja. Sve što moram obaviti pod pristiskom i prisilom nikako da ispadne onako kako želim, već dobijem sasvim drugačiji koncept cijele priče. Uskrs je isto tako prošao koji mi je bio turbulentan jer sam imao i nekoliko kilograma sitnih i kremastih kolača za narudžbu, a zatim sam se posvetio slanoj pripremi stvari za Uskrs. Neke od kolača ću objaviti na blogu kroz koji tjedan. Čekao sam jednostavno da se sve to završi i da se vratim svojoj svakodnevnoj rutini uključujući i pisanje bloga. 

Prije nekoliko dana bio sam kod sestre koju je uhvatio konjuktivitis očiju pa sam joj malo priskočio u pomoć. Tokom kuhanja ručka i pospremanja kuhinje primjetio sam veću količinu kiwija, jogurta i meda te sam odlučio da joj smućkam jedan kako bi došla malo k sebi i kako bi je oraspoložilo i dignulo. Oni koji ih prave učestalo jako dobro znaju o čemu pričam. Ubacio sam kiwija, sjemenke konoplje, domaćeg džema od šljiva s čokoladom, limunovog soka, meda, maslinovog ulja i svježe mrkve. Popila ga je i rekla da ju je poprilično dignulo i dalo joj energije. I to je cijela bit i sama smisao svih vrsta smoothija. Možete ih praviti od bilo koje vrste voća i povrća i razno raznih dodataka ili napraviti generalno čišćenje hladnjaka. Preporučujem da ga konzumirate nekoliko puta tjedno u različitim verzijama ili kao zamjenu za doručak i uskoro ćete vidjeti pozitivne rezultate, a tokom ljetnih dana ili kao osvježenje možete dodati kockice leda te se kao dodatni način još i rashladiti. :)

Tako se i kod mene pronašla koja banana, jogurt i zobene pahuljice i naravno da sam se odlučio da radim smoothie. Tata i ja smo ga doslovno odmah stukli  i energizirali. S obzirom kako u takvim stvarima nema nikakvih kemijskih dodataka, aditiva i sl. industrijskih otrova potrošite ga u roku od 24h jer nakon toga više ne valja i nije toliko ukusan i hranjiv. Poslužite ga u dubljim prozirnim čašama i ukrasite po želji, a ukoliko imate želje i volje napraviti ga u slojevima kao i ja jednom. Što se nekakvog normativa tiče ja ga osobno nemam. Stavljam sve odokativno i kad ga izmutim po potrebi kasnije dodajem onoga za što smatram i mislim da nedostaje.



Sastojci :

  • 2 komada banana ( zrelih )
  • 200 ml kašice pirea od jabuka ( jednom sam je radio i u dubokom zamrzivaču mi je ostalo viška, te sam je iskoristio za ovaj smoothie - u njemu se nalaze pirjane jabuke na šećeru, limunu i limunovoj korici, mljevenom đumbiru i cimetu )
  • 3-4 jušne žlice zobenih pahuljica
  • 2 jušne žlice maslinovog ulja
  • 2-3 jušne žlice meda ( koristio sam bagremov )
  • 700 ml jogurta


Postupak :

U dublju posudu dodajte jogurt, sitnije nasjeckane banane, kašicu od jabuka i sve druge navedene sastojke.


Pomoću štapnog miksera sve sastojke dobro izmiksajte. Probajte okus, te po potrebi naknadno dodajte ono što smatrate da nedostaje.

To je to! Ta fina pjenušava i kremasta pjenica. Slabo tko joj može odoljeti.



I to je to, sretno smoothanje! :) 

You May Also Like

3 comments

  1. Prelepo odradjen post. Ako želiš da se zapratimo obavesti me na blogu: https://savrsenoalako.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

If you tried one of my recipes or techniques and loved it (or even if you didn’t), let me know. Also, feel free to share any of my recipes, posts or photos, but just be sure to credit my blog and mention that you found it here first. I do my best to give credit to my sources as well. It’s just good food karma.

And if you “Like” my Facebook page you’ll get a link to each new blog post as well as to some other content I sometimes post that doesn’t make it on here. But the best way to stay connected is to simply follow my blog so you’ll get an email whenever there’s a new post.

Now, let’s go have some fun in the kitchen!

Facebook

Instagram

Pinterest

Oni koji me redovite prate ;)

Very Good Recipes
Find my recipes on
Very Good Recipes

Copyright @ 2017. All right reserved by Moderna Kuhinja 2012.-2017. Moderna Kuhinja